elledanielle

Alla inlägg under december 2013

Av Danielle - 31 december 2013 16:12

Igår kväll var jag på bio med min syster och mina föräldrar. Vi såg Hundraåringen - absolut sevärd!! Men som med många (typ alla) filmer så innehåller inte filmen lika många detaljer som boken gör vilket är förståeligt men också lite synd. Det blev en hel del skratt under filmen kan jag lova iaf! Innan bion åt vi en ENORM hamburgare. Fy vad min mage inte mår bra av fet mat (pga min IBS), men ibland är det ju så himla gott, iaf för stunden innan magen börjar göra ont.

 

 

From den 5:e januari och framåt ska jag coacha en kompis inom kost. Berättar mer när det börjar närma sig! Ska bli himla roligt och jag ser fram emot ett nytt år och en mage som kommer må bättre!

Av Danielle - 30 december 2013 15:34

Nu säger jag hej då till allt gammalt och kör igång på nytt, med en ny blogg om det som ligger mig varmt om hjärtat! Och jag är sjukt taggad på vad 2014 har att erbjuda! 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards