elledanielle

Alla inlägg under maj 2014

Av Danielle - 31 maj 2014 19:28

Kan inte förstå att denna fina tjej är och hälsar på mig i Stockholm!! Vi bodde tillsammans ett tag när jag pluggade i Barcelona och igår insåg vi att vi inte har sett varandra på 6 år! Galet lång tid!! Och så otroligt kul att man kan träffa en person för så många år sedan, hålla kontakten via nätet och nu ses igen. Hon bor i Brasilien så det är inte bara att ta en weekend för att ses heller. Lycka!

Av Danielle - 29 maj 2014 23:44

Slutspurten here we go!! Jag och min bästa har suttit och skrivit på sjukt bra hela dagen! Vi har en varsin slutspurt att genomföra innan sommaren. Heja oss <3

Behövde rensa hjärnan efter dagens skrivande och allt som händer runt omkring så kvällen avslutades med yoga på UrbanOm tillsammans med min fina mamma.

Av Danielle - 28 maj 2014 22:58

Brrr vilket höstväder vi haft idag!! Som tur är har jag tillbringat större delen inomhus! Jag har skrivit på en reflektionsuppgift - sista stora slutuppgiften för den här terminen. När jag är klar med den börjar mitt sista sommarlov ever (förhoppningsvis, om jag inte får för mig att plugga mer...)!! Längtar så otroligt mycket efter sommar och lite ledighet!

Vill dela med mig av dessa ord. Väldigt sanna ord tycker jag! <3

Av Danielle - 27 maj 2014 23:52

Idag har vi i kårstyrelsen haft vårt sista styrelsemötet innan vi går på sommarlov. Det var ett väldigt bra och givande möte! Ser fram emot hösten och alla nya utmaningar som väntar oss.

Vi avslutade kvällen med middag och goda drinkar på Friday's i Kungsan.

Mina hembakade chokladbollar fick mycket beröm!

Av Danielle - 26 maj 2014 23:59

Min måndagförmiddag bestod av ett litteraturseminarium i skolan. I min grupp var det jag ich 4 killar - det blev väldigt intressanta diskussioner om könsroller inom idrotten!

Ikväll var jag på yoga - så himla skönt! Var på energiyoga som de kallar det på UrbanOm. Kände mig först väldigt trött efter yogan men efter ett tag kände jag mig mer energifylld och gladare. Fantastisk skön avslutning på denna annars inte jättespeciella måndag!

Det var så sjukt blåsigt och kallt på kvällen!! Var tog du vägen sommaren!??

Av Danielle - 26 maj 2014 08:33

Hej måndag! Hoppas att ni har haft en fin helg! Igår tillbringades dagen ute i Vaxholm - perfekt dag med fantastiskt väder!

Nu är det drygt en vecka kvar innan jag får sommarlov. Det kommer bli en väldigt intensiv vecka så det är bara att bita ihop köra för att sen få vara lååång-ledig!! Glad måndag på er!

Av Danielle - 25 maj 2014 22:14

Grattis till alla fina mammor på morsdag idag!! Ett extra stort grattis vill jag rikta till min vackra och fantastiska mamma! Tack för att du är du och för att du alltid finns där för mig! Är så glad över att vara just din dotter. Älskar dig!

Mini me & mum

Av Danielle - 24 maj 2014 23:50

Jäkla skit! Som FC Barca fan hade jag gärna önskat att Champions League finalen hade slutat annorlunda... Ibland gillar jag verkligen inte de där extra minuterna efter 90 min ordinarie speltid. Såg matchen hos min fina Vickan och hennes Nicklas. Deras vänner Jossan och Micke var också där - super trevligt! Summa kardemumma: bra sällskap mindre bra match!

Älskar verkligen deras fantastiska lägenhet!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards