elledanielle

Alla inlägg under april 2014

Av Danielle - 30 april 2014 14:15

Idag är sista dagen på Stockholm Beauty Week. Det har varit tre fantastiska dagar med många spännande märken och intressanta föredrag! Har även fått smaka på fantastiskt god och fräsch ekologisk kallpressad grönsaksjuice från Råpresseriet. Rekommenderas starkt!

Av Danielle - 29 april 2014 22:20

Har haft en underbar kväll på East med en av mina absolut bästa vänner. Vi har känt varandra väldigt länge och vår vänskap har varit både mer och mindre tajt. Nu är den tajtare än någonsinn vilket jag är otroligt tacksam för! Fler såna här (halv-) spontana kvällar <3

Åt en fantastisk sushi

Av Danielle - 29 april 2014 17:16

Även färgglada Gunilla Pontén har besökt oss här på Stockholm Beauty Week!

Av Danielle - 28 april 2014 22:47

Träffade även på denna drivna kvinna på Stockholm Beauty Week i Kungsträdgården idag!

(Jag kommer även att vara på plats imorgon eftermiddag och ev på onsdag)

 

#blondinbella

Av Danielle - 28 april 2014 17:31

Min presentation på idrottspsykologin i förmiddags gick väldigt bra! Jag var först ut och kände mig väldigt förberedd och avslappnad - så skönt!

Eftermiddagen har spenderats på Stockholm Beauty Week. Vi har vårt fantastiska ayurvediska skönhetsmärke SUNDARI representerat under dessa dagar. Kom förbi i Kungsträdgården och säg hej om ni har vägarna förbi!


  

Mamma hade färgat håret och klippt lugg... på något märkligt vis såg jag mig själv i framtiden... ;)


Blondinbella & Pingis var här

[Bild]

#sundari #stockholmbeautyweek

Av Danielle - 27 april 2014 23:31

Idag har jag (igen) njutit av den varma solen (läs: jag lever på balkongen...), förberett en presentation som jag ska hålla imorgon på idrottspsykologin i skolan. Det har varit en rätt lugn och skön dag!

Kvällen och helgen avslutades med god middag med vänner!

Av Danielle - 27 april 2014 17:37

Nu när vi var i USA åt jag en riktigt god glass! Chokladglass med bitar av Reese's (jordnötschoklad) i - ljuvligt!! Det var första glassen på flera månader och igår åt jag en av mina favoriter bland glasspinnar... Har ni ätit Sitting Bull (Triumf glass)?? Om inte - do it! Så god!

 

[Bild]

Av Danielle - 26 april 2014 21:53

Igår kväll firade vi finaste Freddie som fyllde år. Vi åt och drack gott hemma hos henne innan det var dags för utgång - only girls! Så kul!! Är så himla glad för att jag har en så fin människa som Freddie i mitt liv. Det skiljer några år mellan oss men redan första gången vi träffades klickade vi jättebra (låter nästan som en kärlekshistoria... Haha) och sen dess har vi alltid haft sjukt kul tillsammans när vi träffats!

Idag har jag mest njutit av det fina vädret, sen fixat lite praktiska saker och nu är det dags för sen middag - egengjorda hamburgare och filmmys.

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards