elledanielle

Alla inlägg under juni 2014

Av Danielle - 10 juni 2014 23:28

Så sant som det är sagt... Men tänk om det är försent? Jag önskade att jag ibland kunde se in i framtiden. Tänk vad mycket ångest, oro och tårar man kunde bespara sig då. Men allt har väl en mening. Inte sant? Ibland känns det bara lite tyngre än andra dagar.

Av Danielle - 9 juni 2014 23:26

Idag har jag haft turen att få mysa med min fina vän Karin och hennes underbara, super söta lilla dotter Milly! Det är Karin som bor i Dubai och sist vi sågs var i februari och åh vad Milly har vuxit sen dess. Saknar dem så mycket hela tiden!!

Förhoppningsvis får jag träffa dem igen innan de åker tillbaka till Dubai. Världens finaste tjejer <3

Av Danielle - 9 juni 2014 00:05

Idag har jag haft världens mysigaste dag med min familj. Vi var på restaurang göteborg som ligger i Hammarby sjöstad och firade min mormor som fyllde år i veckan. Ingen av oss hade varit där tidigare men det var verkligen bra! Vi åt super god mat (och prisvärt) precis vid vattnet. Så mysigt!!

Av Danielle - 6 juni 2014 23:00

Jag har verkligen haft en hektisk men fantastisk vecka! Åkte hem till mina föräldrar igår och har tillbringat hela nationaldagen hos dem. Så mysigt! Och så skönt att bli lite ompysslad och få god mat. Mamma gjorde en fantastisk quinoasallad medan pappa stod vid grillen.

Min syster skulle iväg och fira sin kompis som skulle ha barnkalas (nästa år fyller de 18 så då är de ju "vuxna", så daga för sista kalaset nu!). Hon var så gulligt klädd!

Hoppas att ni har haft en fantastisk nationaldag! <3

Quinoasalladen innehöll svart quinoa, lätt kokade rödbetor, pinjenötter, babyspenat, fetaost (enbart gjord på get- & fårmjölk), toppad med olivolja och citronsaft. Super gott!

Av Danielle - 3 juni 2014 22:11

Jag är klar med mitt andra år på GIH!! Det är helt galet vad fort tiden har gått. Det känns som att det var nyss som jag blev antagen till tränarprogrammet. Nu är det plötsligt bara 1 år kvar innan jag är helt klar med min utbildning! Lycklig tjej!!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards