elledanielle

Alla inlägg den 7 november 2014

Av Danielle - 7 november 2014 20:28

Alltså lycka! Det sista jag tänkte på innan jag gick och lade mig i onsdags var att "Alexander Wang släpper sin kollektion i morgon". Jag somnade. Vaknade nästa morgon. Tänkte inte alls på det jag tänkt på kvällen innan. Klockan blev 12 och plötsligt slog det mig! Helvete. Jag klickade snabbt in på H&Ms sida och hela Wang kollektionen var slutsåld. Fan.

Jag googlade vidare och sökte på Alexander Wang och hamnade på något vänster inne Damernas Världs sida. Där presenterade de hela Wang kollektionen och även i vilka butiken kollektionen skulle finnas i. Det visade sig att en butik nära mig skulle sälja kollektionen.

Jag skulle in och jobba på eftermiddagen och åkte en havltimme tidigare för att gå förbi H&M. Väl inne i butiken fick jag nästan en chock över hur mycket som fanns kvar av Wang kollektionen (eftersom att alla snackat om att den tagit helt slut). I princip allt jag suktade efter fanns och även i min storlek. Hur mycket tur kan man ha!?

Det slutade med att jag kom hem med 2 klänningar och ett par shorts. Fick även med mig de specialdesignade galgarna samt en snygg gympapåse. Hej glad tjej!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards