elledanielle

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Danielle - 25 april 2014 14:02

Vilken fantastisk fredag vi har idag!! Solen skiner och mitt humör är på topp!

Började den här dagen med (att snooza...) yoga, gick sedan ut för en härlig PW i solen. Körde även lite intervallträning för att se hur mitt knä pallade med det. Det gick rätt bra men i slutet började det dock göra riktigt ont...

Har nu suttit på balkongen (i bikini!!), lyssnat på musik och bara njutit av solen i nån timme. Om ett tag ska jag träffa min bästa halva som ska flytta utomlands på måndag (jag kommer och hälsar på innan du vet ordet av det!) och ikväll ska jag fira en annan fin flicka. Hoppas att ni har en jättefin fredag och får njuta av den härliga solen!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards