elledanielle

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Danielle - 7 mars 2014 18:01

Vad livet kan svänga om på bara några sekunder. Ångest ena dagen. Glädje nästa. Och idag? Jag vaknade utvilad och glad, kände att det var skönt att det var fredag och snart helg. Men på några sekunder försvann liksom min glädje. Jag fick ett telefonsamtal innan lunch som förändrade allt. Tårarna bara kom och rann som en flod ner för mina kinder. De gick inte att stoppa. Vid lunch pratade vi om döden. Det finns de som vill begå självmord för att dem inte längre vill leva och det finns de som vill leva men som inte får möjligheten till att leva för att dem t.ex drabbas av en obotlig sjukdom som på några andetag tar livet ifrån dem. Det blir mycket känslor och tankar en sån här dag. Och OM jag känner att jag lever? OM.

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards