elledanielle

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Danielle - 16 mars 2014 21:43

Hoppas att ni har haft en bra helg! Det har jag. Har tillbringat helgen med massa underbara vänner - det absolut bästa som finns!

Efter årsmötet i fredags var det dags för lek ("barometer" - tävling som man tävlar i klassvis) och därefter pub och firande i skolan. I lördags träffade jag äntligen min fina vän igen. Vi har inte setts på jättelänge eftersom att hon har bott och pluggat utomlands i flera år men nu har hon fått jobb som läkare i Östersund. Är så stolt över henne!! Igår kväll var jag på tjejmiddag hos en kompis på Lilla Essingen - mysigaste/trevligaste/roligaste/snackigaste kvällen på väldigt länge! Precis vad jag behövde, att få umgås med fina tjejer och bara snacka en massa skit.

Idag har jag träffat mina föräldrar och fikat med en av mina absolut bästa och närmsta vänner. Vi känner verkligen varandra utan och innan, och det är så skönt att kunna prata om precis allt med henne <3

Bra helg - fler sådana tack!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards