elledanielle

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Danielle - 1 mars 2014 18:31

Inget mirakel har skett under natten men mycket var inplanerat idag sedan länge så det var bara att köra! Började dagen med brunch på Kaknästornet med vänner. Den var bra men rekommenderar den faktiskt inte. Det som lockar dit folk, kan jag tänka mig är utsikten - vilket är förståeligt! Brunchen var god men var mycket likt ett julbord (läs: saknade en hel del gott!). Jag är generellt inget stort fan av stora bufféer med massa massa mat, mår verkligen inte bra efteråt (min magen känns tyvärr bara som en svullen boll) men det var mysig stund med vännerna!

Efter brunchen tog jag en promenad och nu är det snart dags för Avicii!

Jag unnade mig fruktsallad och 2 små chokladbakelser under brunchen (gott men sött var det!)

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards