elledanielle

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Danielle - 6 maj 2014 22:44

Idag har jag pluggat hemifrån. Väldigt ineffektiv dag måste jag säga... Känner mig ganska vårtrött (tvärtemot vad de flesta verkar känna så här års...) och är inne i en rätt intensiv period då tankarna flödar omkring. När jag känner så här blir promenader (eller annan träning) extra viktigt för mig. Vill inget hellre än att kunna rensa tankarna och ta en lång promenad ute i naturen men pollen ställer verkligen till det just nu. Jag sov riktigt dåligt i natt pga av pollen som smög sig in i sovrummet eftersom att klant-jag glömt fönstret öppet! Vid kvart i fem vaknade jag av känslan att jag skulle kvävas och studsade ur sängen, drack vatten och tog en sked kokosolja som smörjde lent halsen. Det hjälpte faktiskt väldigt bra och efter en stund somnade jag om.

Imorse tog jag en antihistamin tablett och sen kunde jag inte låta bli, det blev en promenad iaf... Täckte för näsa och mun så gott det gick och solbrillorna åkte på (såg ni en mumie gå i rask takt så var det bara jag!). Det gick helt ok men jag har varit riktigt trött idag. De säger ju att det är värsta pollenåret på 12 år... Så jag antar att jag inte är ensam om att känna så här?!


Tips på effektiv pollenmedicin som man inte blir så trött av tas tacksamt emot!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards