elledanielle

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Danielle - 12 maj 2014 21:30

Idag har det varit en rätt känslomässig, lite jobbig dag. Intressant men jobbig. Vi hade en jättebra föreläsning om ACT (som jag tidigare skrivit om) och vi fick göra två olika mindfulness-övningar. Det blev väldigt känslosamt och några i klassen var även tvungna att lämna salen för att de blev så otroligt berörda av känslorna som kom upp fram. Jag har haft ont i huvudet hela helgen men vaknade idag upp utan huvudvärk... Dock kom den tillbaka efter dessa övningar.

Efter lunch har jag suttit i möte med skolans Ledningsråd (jag sitter med där eftersom att jag är ordförande för Studentkåren) och nu är jag precis på väg hem efter möte på SSCO:s Studentråd.

Snart: sängen (efter att jag skrivit om skridskoskolan som ska vara med i vår verksamhetsberättelse för klubben...)! Kram

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards