elledanielle

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Danielle - 15 maj 2014 22:44

Har haft en väldigt händelserik och rolig dag idag! Jag blev för ett tag sedan inbjuden (det är nåt speciellt med att få brev i brevlådan!) till Kronprinsessparets Stiftelse: ett seminarium om barn och ungdomars hälsa. Idag ägde seminariet rum på Kungliga Slottet - ett väldigt intressant och viktigt seminarium! Jag hade fått för mig att vi skulle sitta i en föreläsningssal men där hade jag fel. Vid entrén fick alla en namnbricka och ett bordsnummer tilldelat till sig och det visade sig att vi skulle sitta vid runda små bord. Under seminariet fick vi göra små gruppövningar och efteråt var det dags för fika och mingel. Jag fick äran att prata med Kronprinsessparet och just idag var jag lite extra stolt över att ha en bakgrund inom skridskoåkning - kan säga att jag och Mats "Sudden" Sundin hade en hel del att prata om! Är otroligt tacksam för att jag fick möjligheten att gå på detta seminarium, träffa intressanta och framgångsrika människor samt knyta nya kontakter.

Efter detta fantastiska seminarium mötte jag upp min älskade mamma för mingel på Mynewsdesk. Det bjöds på super god mat och dryck. Underbar dag! Kram


 

  

 

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards