elledanielle

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Danielle - 8 maj 2014 22:25

Var på chakra yoga med min älskade mamma ikväll. Vi var på ett ställe som heter UrbanOm, på Wallingatan här i Stockholm. Neo som höll i yogan (på engelska) var väldigt bra! Just chakra yoga har jag aldrig tidigare gått på men det var väldigt skönt (och mindre skönt just för stunden) och avslappnande. Mycket spänningar släppte och i slutet på de 90 min vet jag inte hur många gånger jag gäspade... Snacka om att jag behövde få syre. Är otroligt trött nu efteråt också och jag känner väldigt mycket känslor på en gång... Har druckit massor av varmt ingefärsvatten och rött med kanel för att få ur alla slaggprodukter. Nu blir det sängen! Kram

Av Danielle - 8 maj 2014 14:14

En av mina bästa vänners lilla dotter fyller ett år idag! Tiden går verkligen så fort... Oftast iaf. De har precis flyttat utomlands under minst ett års tid vilket jag tycker är jättekul för dem men såklart mindre kul för oss som är kvar här hemma och längtar efter dem. Jag hoppas på att kunna besöka dem snart men framför allt hoppas jag på att tiden går fort så att det inte dröjer så fruktansvärt länge innan jag får se dem här igen!!

Grattis Holly!! Jag saknar er redan <3

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards