elledanielle

Alla inlägg under mars 2014

Av Danielle - 24 mars 2014 17:30

Världens bästa måndag har jag haft! Trodde aldrig att jag skulle säga det, men det är sant! Måndagar kan faktiskt vara härliga. Hade en hel del saker att ordna med men efter det var klart tog jag en låååång och skön promenad med en fin vän (börjar bli beroende av långa promenader!). Vi pratade massor och njöt av det fina vädret! Väl hemma igen var jag jättehungrig och åt alldeles för mycket, alldeles för fort så nu mår magen mindre bra vilket påverkar mig rätt mycket (hatar verkligen att vara magbarn ibland!)...

Om ni har tips på fina promenadområden så får ni gärna dela med er!

Av Danielle - 22 mars 2014 20:35

Vissa dagar är bättre än andra! Det är skönt. Gårdagens härliga promenad hjälpte mitt sinne mycket. Många tankar klargjordes eller i alla fall accepterades. Idag har jag tillbringat kvalitetstid med min lillasyster. Underbart! Älskar henne över allt annat men vi tillbringar alldeles för lite tid med varandra, vilket är synd...

Ikväll firar jag en kompis som fyller år. Quiz och härliga vänner - precis vad som behövs en lördagkväll!

Av Danielle - 21 mars 2014 19:47

Haha, men jäkla blogg-app alltså! Ibland vill bara inte bilderna laddas upp tillsammans med texten så att det blir ett komplett inlägg...(varför?!) Så som ni ser finns ingen bild till förra inlägget. Bombar er med härliga bilder från dagens underbara promenad nu istället! Njut!!

Trevlig fredag kväll!


 


[Bild]

Av Danielle - 21 mars 2014 16:39

Igår kväll var jag hos en av mina absolut bästa vänner! Är så glad över vår vänskap <3 Det blev en spontan-middag och mys med hennes guddson. Super mysigt!

Vilket fantastiskt väder det har varit idag! Tog en lååång promenad tidigare, lägger upp mer bilder om ett tag!

[Bild]

Av Danielle - 20 mars 2014 17:17

Idag har jag varit på brunch. Väldigt mysigt! Jag höll dock på att banga (som jag gör en del just nu)... det är tyvärr mycket nu som jag tackar nej till eller avbokar för att jag inte orkar men jag är glad att jag gick på brunchen idag. För väl på plats, när man är med underbara vänner är det ju underbart! Man glömmer ju allt annat mindre roligt för ett tag, vilket är skönt. Vi åt massa gott, tittade på film och snackade skit. Måste försöka tacka ja och inte avboka saker lika mycket som jag gör just nu (det är ju inte likt mig att göra det alls!)...

Av Danielle - 19 mars 2014 22:25

Hej snö! Nu blev det verkligen vinter igen... Det är däremot inte så kallt ute, så jag misstänker att den vita marken lär vara mörk och grå snart igen. Fast att jag verkligen längtar efter den riktiga våren så känns det på något sätt ok med snö på marken, det blir på nåt vis ljusare då.

Jag har tillbringat dagen hemma och reviderat b-uppsatsen. Mina fina tjejer satt och reviderade flitigt i skolan men jag orkade bara inte åka dit (alltså jag var inte trött som i trött för att jag sovit för lite...). Tur att ni finns!

Av Danielle - 18 mars 2014 17:58

Idag har jag haft finbesök av min fina vän Madde och hennes söta dotter. Vi pratade massor och en hel del känslor kom upp hos oss båda. Det är alltså inte bara jag som sitter på en massa känslor och tänker mycket - skönt! Det är alltid lättare att vara två! Och det är verkligen så skönt när man kan vara sig själv utan att behöva sätta upp ett fake-face med varandra.

Det har varit en känslosam dag, så att få ha en fin vän vid sin sida betyder extra mycket just en sån här dag!

Att jag fick världens längsta, mysigaste och kärleksfullaste kram av den här lilla krabaten gjorde ju inte direkt dagen sämre <3

Det gäller att lära barn tidigt vilket lag som är bäst!

Av Danielle - 17 mars 2014 19:03

Sitter just nu stilla och spänd framför tv:n men om en stund lär jag vara allt annat än stilla! Dags för kval mellan AIK & DIF... Kom igen nu Djurgården!! Alltid oavsett!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards