elledanielle

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Danielle - 4 januari 2014 15:49

Jag har försökt fokusera på enbart studier idag men kropp och knopp är fortfarande på jullov. Ämnet som vi läser nu är i sig intressant - specialidrottens träningsplanering (alltså skridskor för min del) men min fokus är inte på det som det borde vara på. Jag ska göra en flerårsplan, årsplan, periodplan, veckoplanering samt en detaljplanering och presentera allt nästa vecka, så deadline är alltså snart! Just nu dras jag liksom långt ifrån min planering och hittar bara massa spännande läsning om kost och detox...

Av Danielle - 4 januari 2014 11:12

Igår kväll körde vi en riktig klassiker! Eller ja, jag skulle också kunna räkna det till årets första träningspass. Herre gu vad det känns i kroppen idag! Man står ju verkligen i de mest konstiga och jobbiga positionerna... Men det var det värt, det blev många skratt och jag vann 5 ggr av 5 möjliga som jag var med på!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards