elledanielle

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Danielle - 9 januari 2014 22:05

Det känns som att det händer mycket i min kropp just nu. Jag är pigg men ändå inte. Jag känner mig på bra humör, är glad och känner mig lycklig. Har haft lite ont i magen men är inte uppsvullen. Däremot är jag oerhört trött och har ont i huvudet. Delvis beror nog min trötthet på att jag sovit lite mindre de senaste nätterna (pga stressigt skolarbete) men jag brukar klara av några timmar mindre sömn under några nätter rätt bra så jag är förvånad över att jag känner mig  sjukt trött!


Både igår och idag fick jag förresten en kanellängd uppstoppad framför näsan men jag tackade såklart nej och kände mig inte alls sugen på den där tjocka sockerklumpen ;) Win!

  

Inget Mästerkocksupplägg kanske men det är så sjukt gott!! Skulle kunna leva på kyckling, babyspenat, rödbetor (lätt kokta) och chevre med olivolja på. Ja, jag bestämde mig för att chevre får ingå i min kost (dock inte dagligen, men kanske 1-2 dgr/v) men den får absolut inte innehålla några spår av komjölk, då är det big no!


Av Danielle - 9 januari 2014 17:23

Idag presenterade jag min träningsplanering som jag skrivit och det gick väl bra. Jag säger väl eftersom att jag inte känner mig hundra procentigt nöjd med själva arbetet. Presentationen gick iaf bra och snacka om att spänningar släppte efter det! Jag åkte hem till en av mina bästa vänner för att påbörja nästa projekt och få lite motivation. Det gick sådär... efter att jag satt mig i soffan, kände jag hur kroppen liksom ville lägga sig ner istället och efter att jag dragit filten över mig så var det kört. Ögonlocken bara tyngre och tyngre. Sov i 40 min och nu känner jag mig som en yrvaken höna i detta dystra mörker. Tur att man har sina fina vänner som lyser upp vardagen!  

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards