elledanielle

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Danielle - 15 januari 2014 22:43

Vilken oerhört lång dag det har varit idag! Väldigt bra men lång. Upp klockan 6 för att hinna i tid och skriva tenta kl 8 (ni som känner mig vet ju att jag inte direkt är någon morgonmänniska ;)) Efter tentan lunchade jag i skolan och försökte återfinna lite energi för resten av dagen och framförallt en intervju jag skulle på efter lunch. Efter intervjun mötte jag upp mina föräldrar en stund för att sedan åka och jobba. Och nu, nu är jag äntligen hemma igen! Hoppas att ni har haft en bra men inte lika lång dag!


Idag är det förresten tuplanernas dag. Tulpaner är en av mina favorit blommor. De kan verkligen lysa upp en mörk vinterdag!

   

Av Danielle - 15 januari 2014 07:26

Dags för att skriva tenta! Jag var bortrest på bröllop i Qatar när de andra i min klass skrev den här tentan så jag får ta igen den nu. Jag som inte brukar vara speciellt morgonpigg känner mig utvilad och glad idag. Nu får vi det här överstökat! Wish me luck :)

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards