elledanielle

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Danielle - 20 januari 2014 21:23

Igår hade jag ångest. Ganska så mycket ångest faktiskt. Lite för att en ny termin skulle börja idag men att jag egentligen hellre hade åkt iväg någonstans en vecka (gärna längre). Arg på mig själv för att jag sätter så höga krav på mig själv och då också bygger upp en inre stress inombords. Irriterad över att de i sista sekund ändrat schemat (som vanligt).

Jag hade svårt att somna igår och jag var trött när jag vaknade imorse. Men jag bestämde mig för att det skulle bli en bra dag! Och det blev det. Det blev en bra första dag på vårterminen. Det var kul att träffa alla i skolan igen, föreläsningen var intressant och trots att det kommer bli några riktigt hektiska veckor med mycket arbete så känner jag mig positiv och taggad. Vi läser organisation och ledarskap nu och det passar mig perfekt!

Och, det bästa var nog att schemat ändrades tillbaka till ursprungsschemat ;)

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards