elledanielle

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Danielle - 17 januari 2014 20:29

Det har varit en väldigt bra dag idag! Fram t.o.m måndag (då vårterminen börjar) så har jag bara planerat in en massa roligt och sånt som annars inte hinns med så ofta. Först idag var jag hos min kiropraktor Camilla i Sickla Strand (hon är verkligen bäst!), sen åkte jag förbi min pappas kontor och umgicks lite med honom. Jag har väldigt nära kontakt med mina föräldrar vilket jag är oerhört glad över! Efter att jag träffat min pappa hade jag ett möte i stan och därefter spenderades hela eftermiddagen i stan för shopping. Rea på rea, då måste man ju passa på ;)

Nu ska jag möta upp en tjejkompis i stan för middag!


Jacka - Colmar // Jeans - Forever 21 // Skor - Blundstone // Väska - Marc Jacobs // Mössa - MQ

Av Danielle - 17 januari 2014 15:11

Ibland är det så lyxigt att kunna slänga i sig en nyttig smoothie utan att behöva stå och mixa ihop den själv! Den här underbara smoothien från Blueberry innehåller blåbär, banan, linfrö, vaniljprotein, kanel, kardemumma, agave och ekologisk havremjölk. Verkligen perfekt som mellanmål om man är på stan!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards