elledanielle

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Danielle - 2 februari 2014 19:28

Det blev en promenad på 6 km innan jag satte igång med pluggandet. Kände att jag behövde komma ut och röra på mig och rensa tankarna. Väldigt skönt!

  

  

Några modiga hade gett sig ut på isen. Här en man på spark.

Av Danielle - 2 februari 2014 14:19

Min helg har bestått av lite plugg, vila och nöjen. Skön helg, precis vad jag behövde! Fredagkvällen spenderas hos en en av mina närmaste vänner, vi åt middag och tittade på film. Tappade bort mitt VISA-kort för en stund (den hade ramlat ur min ficka). Jag gick tillbaka samma väg och som tur var hittade jag det i snön precis utanför porten. Tur!

Igår kväll var det dags för bio! Länge sen jag var på bio. Har aldrig varit på bio i Heron City förut men det var bra. Stor salong och sköna stolar!

Idag blev det en välförtjänt sovmorgon och snart är det dags för lite plugg. Hoppas att ni har haft en fantastisk helg!

Väldigt bra film! Absolut sevärd :)

Hann bli väldigt chokladsugen under reklamen ;)

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards