elledanielle

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Danielle - 14 februari 2014 23:57

Hoppas att ni har haft en mysig alla hjärtans dag, eller som en tjej i min skola från Finland sa: "Glad vändag". De kallar det för vändag och de hittar på något kul med sina vänner samt att singlar kan slippa uppleva detta som en jobbig dag. Fint tycker jag. Jag kommer kalla det för alla hjärtans dag (har alltid gjort det). Dagen började med fyra timmars tvättande och efter det ett tre timmar långt möte. Därefter blev dagen bara bättre och har haft världens bästa kväll med trevligt sällskap, massa god mat och dryck! Äter inte lika strikt längre, äter fortfarande mjölk- och glutenfritt men har fått i mig lite socker och kaffe de senaste dagarna. Känns helt ok ändå!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards