elledanielle

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Danielle - 13 februari 2014 22:41

Kvällen har tillbringats på Kungsholmens gymnasium där min systers musikklass haft konsert. Alla-hjärtans-dag-konsert. Så bra, helt sjukt vad duktiga de är på att sjunga (vill också kunna)!! De hade kommit på alla nummer själva och skötte allt (ljud & ljus) själva under kvällen. Numrena var grymma men ljudet och ljuset vill inte alltid funka som det ska ;) Mysig avslutning på kvällen!

Av Danielle - 13 februari 2014 18:40

Idag var jag uppe med tuppen och skramlade innan byggarna började låta hos oss (alltså väldigt tidigt)! Vi hade Arbetsmarknadsdag i skolan och vi från Studentkårsstyrelsen var givetvis på plats och vi hade också en egen monter, vilket var kul. Det var flera intressanta företag som var där och också flera bra föreläsningar/tips gavs. En lyckad och lärorik första AMD hölls på GIH idag!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards