elledanielle

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Danielle - 11 februari 2014 23:24

Idag har varit en mindre bra dag, en rätt jobbig dag to be honest. Vaknade på fel sida av allt muller utanför (de byter våra balkonger) och de startar prick 07:00! I skolan fick jag mycket gjort, fram tills att det var dags för damernas & herrarnas OS sprint. Så jävla spännande btw, helt sjukt!!

Kvällen har dock varit en av de jobbigaste på länge. Mkt känslor och mkt tårar (hur mkt tårar kan man egentligen ha undrar jag!?) har upptagit min kväll. Vill inte gå in på vad det handlar om för det är privat och de som behöver veta vet. Men ibland känns det bara så skönt att få skriva av sig lite. Rensa hjärnan. Samtidigt vill jag visa att det är ok (och fullt normalt) att inte alltid vara på topp! Allt är inte alltid frid och fröjd och så perfekt som många vill få det att framstå i sociala medier.

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards