elledanielle

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Danielle - 16 februari 2014 23:01

Efter en massa OS-tittande blev det en sväng på stan (så mycket folk det var!). Skulle lämna tillbaka några saker och passade samtidigt på att titta på vårnyheterna som anlänt. Det har kommit in en hel del fint!

Kvällen har tillbringats hos mina föräldrar. De bor i hus en bit utanför stan och varje gång jag åker ut till dem så blir jag så lugn inombords. Det är mycket tystare (men också mycket mörkare) där och ikväll var himlen så vackert stjärnklar. Stod och tittade rakt upp en bra stund! Det bjöds på fisk och skaldjursgryta (väldigt god) och efterrätten var inte sämre den! Nyttig var den också. Gjord på kokosgrädde, banan, dadlar, granatäpple och nåt mer... Måste be mamma om receptet!

Den fantastiska efterrätten - min mamma kan laga både sött och salt hon! <3

Av Danielle - 16 februari 2014 13:03

Vilken fantastisk GULD-helg vi har fått uppleva!! Vilka killar vi har fått se idag! Att Hellner åker över mållinjen, knäpper av sig skidorna och springer och kramar om de andra killarna medan de andra åkarna åker över mållinjen, lägger sig ned och pustar ut av utmattning säger en hel del!

Av Danielle - 16 februari 2014 11:32

Överraskade (läs: skrämde livet ur) världens finaste vän igår! Hon har fått ett första toppen jobb direkt efter examen. Är så himla stolt över henne! Hon har varit bortrest en vecka och åkt skidor, och jag hade tillgång till hennes lgh så jag åkte dit igår kväll lagom tills att hon skulle vara hemma. Ställde i ordning skumpa och lite smått och gott, släkte ner hela lgh och gömde mig i duschen. När jag hörde att hon låst upp och kommit in i lgh och gått in i vardagsrummet smög jag ut, hoppade fram och kramade henne. "AHHHHHHHHHH" skrek hon. Snacka om att jag möttes av en rädd (och glad) tjej!! <3

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards