elledanielle

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Danielle - 8 februari 2014 21:04

En stor del av min lördag har gått åt att skriva arbete. Tycker att det vi skriver om nu är så himla intressant!! Alltifrån hur vårt beteende påverkar våra konsekvenser till hur man ger positiv feedback och hur man bättre kommunicerar med varandra. Allt det är så himla viktigt, både i organisationer men också inom tränaryrket. Ibland älskar jag verkligen sjukt mycket att plugga!

Mitt på dagen tog jag dock en paus från skrivandet och drog till Stora Mossens ishall. Körde skridskoteknik med super duktiga hockeykillen Daniel. Vi rättade till några småsaker i hans åkning, körde balans- och teknikövningar. Så kul!

Av Danielle - 8 februari 2014 10:15

Gårdagskvällen spenderades med min underbara familj. Vi åt middag och såg på musikalen Flashdance på China Teatern. Jag rekommenderar den starkt!! Flashdance var super bra!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards