elledanielle

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Danielle - 4 februari 2014 22:18

Är så jäkla trött på att ibland bli överkörd av äldre personer, många gånger tyvärr av äldre män. Absolut ingenting illa menat mot just er män, men flera gånger har det faktiskt varit just ni som har kört med mig och ignorerat det arbete jag faktiskt gör och ansvarar för. Men, det skulle lika gärna kunna vara en kvinna! Bara för att jag är tjej och några år yngre än er så vet jag fortfarande vad jag gör och tål faktiskt inte att bli körd med hur som helst. Vi jobbar mot samma mål men att ni ibland inte ser det skrämmer mig.

Jag är trött på folk som bara tar och tar men inte ger någonting tillbaka. Räkna snälla inte med att få något tillbaka av mig då heller. Jag funkar inte så.

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards