elledanielle

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Danielle - 7 oktober 2014 23:26

Mina dagar är rätt intensiva just nu och de består av massa intressanta och roliga saker vilket såklart är väldigt kul! Men eftersom jag fortfarande dras med huvudvärk och ett säckat immunförsvar så är jag verkligen helt slut redan tidig kväll. Hatar verkligen att känna mig så här. Peppar peppar, låt mig bli helt bra snarast!!

Idag har jag bl.a haft möte med Ordförande för GIH IF och KM (Klubbmästarna). Det var jag som tog initiativet till mötet eftersom jag tycker att det är oerhört viktigt att vi tre har en bra kommunikation, och det blir ännu viktigare i takt med att GIH växer och vi blir fler studenter på skolan. Jag tycker också att det är viktigt att vi stöttar och hjälper varandra. Även om vi har helt olika roll på skolan så strävar vi i grund och botten eftee samma sak. Och det är att studenterna på GIH ska trivas och ha kul både på och efter skoltid. Vi är fortfarande en liten högskola jämfört med många andra högskolor och vi är också extremt måna om att alla ska må bra och känna gemenskap - GIH andan!

Efter mötet med GIH IF och KM hade jag ett lunchmöte som jag dessvärre inte kan gå in på här (men det är så roligt och resultatet kommer bli grymt!!) och därefter satt jag i möte med skolans Ledningsråd. Det var några nya ansikten på dagens möte och framöver kommer mötena att vara lite annorlunda upplagda. Varannan vecka (som idag) kommer det att vara ett "stort" ledningsrådsmöte och varannan vecka ett "litet" möte (därav inte sagt att det är mindre viktiga frågor som diskuteras).

Ikväll har jag varit på en avskedsgrej. Berättar mer om det i morgon för nu ska jag sova! Puss och god natt

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards