elledanielle

Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av Danielle - 18 oktober 2014 09:05

God morgon!

Vill bara önska er en fantastisk lördag! Min lördag kommer att bestå av uppsatsskrivning på dagen och ikväll är vi några från studentkåren som ska gå på SSCO:s cocktail party. Jag kunde tyvärr inte gå förra gången så det ska bli väldigt kul att gå ikväll!

Ha nu en fin lördag! <3

Jag hittade ett jättefint löv som var format som ett hjärta igår <3
Jag passerade först lövet, tyckte att det såg ut som ett hjärta men var inte helt säker så jag började backa tillbaka för att titta efter. Jag ville såklart fota av hjärtlövet så jag böjde mig ned (enbart överkroppen) och kom sekunden efter att jag fotat det på att jag troligtvis måste se jätterolig ut som putar med rumpan in i en butiks skyltfönster...

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards