elledanielle

Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av Danielle - 17 oktober 2014 23:58

Idag fick jag äntligen tid till världens bästa kiropraktor. Camilla fixar alltid biffen!! Men aj, vad ont det gjorde. Hon masserade, tryckte, knäckte, vred och vände och avslutningsvis fick jag ackupunktur. Hade nålar i fötterna, händerna, ryggen, halsen, huvudet, käkarna och i öronen. Medan jag hade nålarna i mig hade jag en värmelampa (?) över mig. Mådde riktigt dåligt när jag gick därifrån men känner mig redan lite bättre i både nacke och rygg. Huvudvärken består dock fortfarande och eftermiddagen har bestått av vila. Det får bli några fler behandlingar hos Camilla och sen är jag förhoppningsvis på banan igen!

Hoppas att ni haft en fin fredag! Kram

Kan varmt rekommendera Camilla på Nacka Akupunkturklinik.

Den här lilla saken, som sitter på en trigger-punkt för nacken, ska sitta på mitt öra i tre dagar för att hjälpa till att läka nacken. Hoppas det hjälper!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards