elledanielle

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Danielle - 12 oktober 2014 23:21

Jag är i Neuchâtel i Schweiz just nu och hälsar på min bästa halva Madde och hennes familj. Det är så mysigt att vara här! <3

Det är verkligen fint här. Idag har vi varit uppe i bergen och tittat på hästar och Hugo och lilla Holly (Maddes och Jonas son och dotter) red på en liten ponny. Därefter åkte vi till en lekplats och blev barn på nytt. Det var länge sen jag gungade och lekte så mycket. Så himla kul!!

Vi var uppe i ett utkikstorn för att bättre se över Neuchâtelsjön och se över till alperna, men just de få minuterna som vi var uppe i tornet så svepte världens dimma förbi oss. Vi såg ingenting, allt var helt vitt. När vi var nere igen var utsikten klarare än någonsin... Well well. Dagen har varit riktigt mysig ändå ;) Vi har ätit och druckit gott och ikväll har vi myst framför filmen The Grand Budapest Hotel. Tycker inte alls att den var så bra som det snackas om!

Imorgon ska vi mysa nere i staden! Husen är så vackra här. Kram och god natt

Vi såg över till alperna under ridturen. Här är vi ovanför molnen, så vackert!

Lycklig tjej blir barn på nytt!

<3 <3 <3

Alperna - nånstans där bakom den tjocka dimman...

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards