elledanielle

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Danielle - 9 oktober 2014 00:00

Alltså hjälp vad det regnade och blåste i morse!! Jag vaknade mitt i natten av vinden som ilade fram, usch vad jag hatar sånt. I eftermiddags såg jag dock skymt av solen, så härligt!

Jag har drabbats av riktig rethosta!! Ni vet när man liksom vill klia sig i halsen... Alltså innanför, verkligen inuti halsen. Den hör hostan river så elakt i min hals och den vägrar lämna mig.

Vill inte påstå att denna onsdag har varit den mest händelserika dagen direkt... Den har bestått av PM- och uppsatsfix. Massor av skrivande!! Är iofs jättepeppad så det känns bra!

Igår var jag som sagt på en avskedsgrej... Min vän Silvia åkte till Australien idag. Hon kommer få det helt fantastiskt och jag är så avis på henne som lämnar gråa, regniga och redan mörka Sverige! Men jag är liiiite smått orolig att hon reser dit på obestämd tid...

Silvia och jag igår 

 


Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards