elledanielle

Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Danielle - 20 oktober 2014 22:48

Haters gonna hate! Och så är det tyvärr. För att göra en lång historia kort, så fick jag en riktigt onödig kommentar från en person när jag förklarade att jag inte tål skitsnack. Personen försvarade sitt agerande med att jag beter mig som ett barn och därför är jag visst också "sämst på alla sätt" (som sagt, lång historia kort). Tack. Konstigt nog tog det rätt hårt. Kanske var det sättet jag fick det berättat för mig och kanske för att jag vet att den här personen mår dåligt inombords. Men istället för att ta hand om sina egna problem sprider denne sin dåliga energi på allt som rör sig i närheten av personen själv. Jag brukar verkligen inte ta åt mig av sånt här. Och jag vet ju att personens dåliga energi egentligen inte alls är riktat mot mig men alltså... Så galet onödigt. Personen i fråga har då inte sitt barnasinne kvar!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards