elledanielle

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Danielle - 10 oktober 2014 15:23

Hej underbara fredag!!

Alltså åh, jag känner mig så lycklig just nu! Fick idag precis det mail jag så länge väntat på från en av mina lärare. Jag var tvungen att skjuta upp en uppgift och skriva den i somras ist för förra året. Idag fick jag mail om att han rättat mitt arbete och att jag nu är godkänd i kursen. Vilken lättnad!

Gillar verkligen inte att ha saker släpandes efter mig. Bara att det att jag låg med hjärnskakning i en vecka gjorde mig galen. Nu känns det verkligen så otroligt bra att allt från år 2 (och såklart år 1) är helt klart!!

Trevlig fredag! Kram

Av Danielle - 10 oktober 2014 00:11

Jag tänkte idag på att min blogg har blivit lite som en kvällsdagbok. Jag skulle gärna vilja hinna blogga mer än vad jag gör just nu men eftersom dygnen tyvärr inte är längre än vad de är, blir det så att jag kvällsbloggar... Lite mysigt är det allt!

Min dag började med en mycket märklig intervju. Jag har inte bestämt mig för om jag vill berätta mer om den eller inte... Jag var på intervju hos en offentlig person vilket kan bli känsligt. Och om jag berättar mer om intervjun så vill jag berätta alla detaljer. Jag får helt enkelt återkomma!

Efter den märkliga intervjun var jag på en super intressant kurs om utmattning, sömnproblem och nedstämdhet som Holistic höll i. Det var verkligen otroligt intressant och inte minst viktigt! Jag tycker att Holistic har ett bra upplägg och de erbjuder massor av bra produkter. Om ni inte vet vad Holistic är och vad de står för så skulle jag starkt rekommendera er att kolla upp det.

Kvällen har bestått av Hockey på Hovet med min älskade far. Att Djurgården tog hem segern med endast 38 sekunder kvar gjorde inte kvällen direkt sämre! Att Sverige sedan spelade 1-1 mot Ryssland i landskampen på Friends Arena gjorde dock kvällen något sämre...

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards