elledanielle

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Danielle - 15 oktober 2014 23:55

Den här dagen faktiskt varit en rätt jobbig dag. Dagen började med möte på GIH med Grundutbildningsnämnden (GUN). Är väldigt tacksam över att jag får vara med på GUN-möten eftersom att de oftast är väldigt intressanta och givande. GUNs ordförande är en kvinna med skinn på näsan och hon besitter fantastisk kunskap! Vi studenter känner verkligen att vi blir lyssnade på, tack och bock för det! Efter GUN hade jag ett kort lunchmöte innan helvetet brakade loss. Att folk inte kan kommunicera ut saker i tid är för mig ofattbart! Jag menar, hur svårt kan det vara?! Att jag måste få klart en rapport till imorgon och att jag måste maila över samtliga mail (en i taget) som jag vill behålla till en av mina andra mailadresser senast på fredag hade någon hemskt gärna fått informera mig om LITE tidigare! För första gången på väldigt länge kände jag att jag fick lätt magkatarr...

På jobbet ikväll hade jag så ont i nacken att de var på väg att skicka hem mig.

Med hopp om en ljusare morgondag!

Hösten kam trots allt vara väldigt vacker!

Av Danielle - 15 oktober 2014 00:14

Nu är jag tillbaka på svensk mark igen! Har haft det bra i Schweiz och det var väldigt skönt att få ett litet break från vardagen här hemma. Blir dock lite orolig över mitt huvud och min nacke som fortfarande inte är helt bra. Har sen i fredags haft väldigt ont i vänster sida av nacken/nedre delen av huvudet... Är ömm och det känns nästan lite som nackspärr för jag kan inte vrida huvudet fritt. Avvaktar någon dag annars får det nog bli ytterligare ett läkarbesök (jippi...).

Ikväll har jag suttit i styrelsemöte med Södermalms IK. Nästa vecka (på tisdag kl: 19:00 i Danicahallen, ÖIP) drar vår skridskoskola, där jag är huvudtränare, igång. Ska bli så kul att få glida på isen igen!!

Igår kväll åt vi världens godaste efterrätt!! Det kanske inte ser mycket ut för världen men den var fantastiskt god! Det var en speciell typ av grädde, hallon och maränger som vi bara blandade ihop i en skål. Ljuvligt!

Utsikten från planet. Fantastiska alptoppar med snö!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards