elledanielle

Alla inlägg den 1 september 2014

Av Danielle - 1 september 2014 19:54

Idag var jag tillbaka på GIH efter ett långt sommaruppehåll. Idag påbörjade jag 5:e och näst sista terminen på min utbildning. Det känns verkligen overkligt! Kan inte nog fråga mig var tiden tar vägen!?

Det är med blandade känslor jag är tillbaka bakom skolbänken. Jag gillar verkligen GIH som högskola men eftersom att jag har en utbildning sen tidigare och alltså är inne på mitt 6:e högskoleår kan jag inte låta bli att längta liiite efter att vara helt klar!

Idag började massa nya studenter på skolan så jag har hängt på skolan fram till nu och hejat på våra nya T-1or som spelat brännboll (det gick dock inte så bra för dem...). Stunder som dessa - häng på vår gräsplan med massa sköna människor - får mig att vilja vara student ännu lite längre.

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards