elledanielle

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Danielle - 9 september 2014 23:57

Hiss och diss med denna dag:

Jag börjar med det tråkiga och jag vill verkligen dissa Telia idag! Är inte alls nöjd över att vara kund hos er i dagsläget. Hur i helvete kan min surfmängd (6 GB) vara slut för den här månaden efter bara 9 dgr?! Det är helt omöjligt (och dessutom andra månaden i rad som detta händer) eftersom jag under största tiden på dygnet använder wi-fi. Och er kundsupport är verkligen kass. Fick prata med en helförvirrad kille som antagligen bara läste rakt av det papper han fått stoppat framför sig. Så oproffsigt.

Tur att kvällen var betydligt bättre! Stor hiss till mina fina tjejer. Tack för en super mysig kväll med massa skitsnack. Ni är bäst!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards