elledanielle

Alla inlägg den 19 september 2014

Av Danielle - 19 september 2014 13:14

Igår var det dags att fira Plaza Kvinnas 20 års jubileum på Sturecompagniet. Vi var med och sponsrade med vårt fantastiska ayurvediska hudvårdsmärke SUNDÃRI. Under kvällen bjöds det på fantastiska drinkar (från ODDKA), champagne (från ROTARI), vin, snittar och bakelser (från bl.a johan & nyström).

Blondinbella och Pingis var där, det spelades grym musik och Albin och Kristin Amparo körde sin hit "Din soldat" live. De är så grymma och kvällen blev inte direkt sämre av att jag och Kristin flamsade och tog selfies tillsammans. 


TACK för en fantastisk kväll Plaza Kvinna och än en gång ett stort grattis till er!!

Så söta bakelser med klackar och tårtan var helt fantastisk!


  

Albin och Kristin Amparo när de körde "Din soldat" live


Selfies med underbara och begåvade Kristin!


 

Blus - H&M // Byxor - ZARA (Spanien) // Skor - Rizzo // Väska & klocka - Marc Jacobs // Smycken - Edblad

 

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards