elledanielle

Alla inlägg den 23 september 2014

Av Danielle - 23 september 2014 23:41

Hej hösten! Usch, vad kallt det har varit idag!!

Det är mycket uschande just nu... Hade så svårt att somna igår kväll för hur jag än låg så hade jag ont i ryggen och nacken. Tillslut kunde jag äntligen somna och då sov jag rätt bra hela natten. Har haft strålningar från nacken utmed hela ryggen och stickningar i armarna så idag åkte jag till CityAkuten för att få en second opinion. Kände att det var bäst eftersom jag både fått höra att jag ev. kunde ha drabbats av en hjärnblödning och pajat en nackkota (de ville t.o.m sätta på mig en nackkrage) igår... Och eftersom de inte tog en hjärnröntgen trots detta och då skiktröntgen inte visade nåt på nacken men de "glömt" att röntga en bit ner på ryggen så ville jag verkligen få klarhet i allt.

Läkaren på CityAkuten var så bra idag! Han skickade mig på röntgen efter 5 minuters konsultation. Röntgade både huvud, nacke och rygg. Det visade ingenting och han konstaterade att jag "bara" har en kraftig hjärnskakning. Han har dock beordrat mig att vila veckan ut vilket känns väldigt stressande eftersom jag har ett PM som ska in och en PM-redovisning på fredag... (får avvakta och se hur det känns torsdag kväll.)

Jag vill ge CityAkuten ett stort tack för det vänliga och kompetenta bemötandet jag fick idag. Allt annat än det jag möttes av igår!! Nu slipper jag känna oro och kan lägga all kraft på att vila och läka hjärncellerna.

Var så lättad efter dagens sjukhusbesök så jag köpte med sushi och "firade" med det :)

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards