elledanielle

Alla inlägg den 27 september 2014

Av Danielle - 27 september 2014 22:49

Nu är det precis en vecka sedan jag ramlade och slog huvudet i marken (läs: i kullersten). Har hunnit med två långa vändor till sjukhuset. En fruktansvärd upplevelse till SöS akutmottagning (dit jag inte kommer sätta min fot igen!) och ett betydligt bättre besök till CityAkuten (som jag varmt kan rekommendera!) där de uteslöt hjärnblödning och skadad nackkota (vilken lättnad!!). Jag har också hunnit tänka, grubbla och fundera på allt och inget, om och om igen. Och framförallt har bilder och tankar kommit upp på hur det gick men också hur det faktiskt kunde ha gått... Hade jag ramlat 20 cm mer åt höger hade jag slagit i huvudet på ett lågt järnstaket och med största sannolikhet spräckt skallen. Så TACK! Tack som fan för att det gick som det gick. Jag lever, jag är frisk och jag har ju faktiskt "bara" drabbats av en kraftig hjärnskakning. <3

I'll keep on smiling! You should as well, because life is beautiful <3

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards