elledanielle

Alla inlägg den 22 september 2014

Av Danielle - 22 september 2014 21:17

Hej alla fina! Hoppas att ni har haft en jättefin helg! Det hände en liten olycka i helgen där jag ramlade och slog i huvudet. Huvudvärken blev värre igår eftermiddag och jag fick mer ont i nacken och ryggen så idag åkte jag akut till läkaren. Jag träffade en läkare i Ektorp, Nacka som konstaterade hjärnskakning och han tyckte att jag skulle åka in till SöS för att röntga nackkotorna.

Har inte varit inne skjut på SöS eller någon av de andra sjukhusen på väldigt länge men alltså jag kommer inte åka tillbaka till SöS igen kan jag lova! Spenderade 7 h på akuten, ortopedi. Träffade läkaren två gånger, fick smärtstillande, gjorde skiktröntgen och får rekommendationen "du ska ta det roligt" av den nyexade tyska läkaren. Heja sjukvården!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards