elledanielle

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Danielle - 11 september 2014 23:59

Nu är jag tillbaka från vårt lilla internat. Hade ju möte först igår morse och sedan åkte vi till Loviken, ute på Lindingö för ett litet lunch-lunch internat. Det har varit så otroligt intressant och givande! Jag imponeras så mycket av dessa fantastiska personer som sitter med i GIH:s Högskolestyrelse. Vilken kompetens och erfarenhet många av dem sitter på. Det är verkligen galet! Och det är så otroligt lärorikt för mig att få sitta med på dessa möten. Är evigt tacksam för att jag har fått den här möjligheten! Tack.

Vera körde Converse medan mina sexiga tant-strumpor började sticka fram ;)

Vi har njutit av fantastisk utsikt, mat och dryck. Ovan ser ni gårdagens efterrätt - pannacotta med hjortron. Helt fantastiskt!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards