elledanielle

Alla inlägg den 7 september 2014

Av Danielle - 7 september 2014 23:53

Den här helgen. Den roligaste på länge. I fredags körde vi förinsparc där årets fusknollor fick avslöja sig, vi åt middag med de nya ettorna och jag hamnade på skolans pub (vilken jag sällan är med på) som var grym. Det var så galet mycket människor och nya ansikten. Så kul!! Hade en riktigt rolig kväll där jag fick dansa dansa dansa.

I lördags hjälpte jag till på ett yogaevent, där jag för övrigt kände mig helt felplacerad när jag kom i jeans och linne. Vet inte vad jag tänkte på to be honest... Och såklart att det gick bra men yoga-/träningskläder hade suttit bättre. På kvällen var det dags för Mexican fiesta för att fira Jona som fyllt 30 år. Galen kväll som bjöd på många mojitos!

Idag mår jag som jag förtjänar och jag är lycklig i hjärtat. Tack alla inblandade, underbara vänner för en oförglömlig helg <3

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards