elledanielle

Alla inlägg den 17 september 2014

Av Danielle - 17 september 2014 15:34

Hej alla fina!

Hoppas att ni har en fin vecka!
Dagarna går just nu i ett för mig. Det är väldigt kul men jag hinner knappt tänka på vad jag gör för tillfället... Mycket går på automatik. Jag går på föreläsningar i skolan, går på möten som kårordförande och försöker hjälpta till att samordna en avslutningsdag för oss som var faddrar förra året. På lördag är det dags för årets insparc (ja, med c) och vi faddrar ska heja på, njuta av en mysig brunch tillsammans och festa på kvällen tillsammans med nollorna som då blivit ettor ;) Det kommer bli jättebra! Just nu känner jag dock att själva skolarbetet kommer lite skymundan... Förhoppningsvis blir det ändring på därefter helgen!

Livet leker och fick jag önska skulle varje dygn gärna få innehålla lite fler timmar!

Precis så här sned och seriös känner jag mig just nu!

Presentation


Danielle, 28 år, Stockholm.
Är inne på mitt tredje och sista år på tränarprogrammet på GIH. Jag hjälper till som tränare inom skridskoteknik samt föreläser om kost och motivation, som är en oerhört viktig del av min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Elle's Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards